reede, 6. märts 2015

Meie kooli väljakutse planeerimine

Tänase päeva lõppeesmärgiks on konkreetse tegevusplaani valmimine.
Selle järgi tegutsedes peaks meie koolis midagi muutuma juba 29.maiks 2015, sest siis anname aru oma tegevuse õnnestumisest või ebaõnnestumisest

Eesmärkide meeldetuletuseks on link: padlet.com/raimo/sihid1

Küsimused, millele vastus aitaks edasi: http://padlet.com/raimo/kysimus2



neljapäev, 5. märts 2015

Lõpuülesanne

4 uut mõtet

liitreaalsus, digipäev, blogiliseeritud, iTec

3 uut fakti - 

PowerPointi kasutades vajalikud klahvikominatsioonid (Shift+F5)
lingid.ee - linkide lühendamise eesti keelne keskkond
mQlickeri kasutamine

2 küsimust, mis jäi vastamata

Kas me tulime siia, et aru saada, et meil puuduvad vahendid digiajastusse sisenemiseks?
Kuidas motiveerida õpetajaid?

1 kõige väärtuslikum mõte

Tehnikast olulisem on INIMENE.

Digiajastu õppimiskultuur

Mis on innovatsioon?


Meie kooli innovatsiooniküpsus hetkel.



Kas see mudel aitaks koolil ennast hinnata?
Lubati siia juurde ka koolijuhi enesehindamise mudel.

Mis vajab kõige rohkem abi? See ongi näha tabelis. Meie eesmärk on tugevuste varju peita nõrkused.


Mis vajaks õpetajate professionaalse arengu toetamisel meie koolis muutmist?

Link dokumenti

  1. Õpetajate digitaalsete oskuste kaardistamine
  2. Tehnoloogilised vahendid - WIFI,
  3. Innovaatiline mõtlemine
  4. TURVALINE kasutamine
  5. Tehnoloogilised vahendid - nutiseadmed,
  6. Tehnoloogilised vahendid - liikuv nutiklass
  7. Suhtumise muutmine
  8. Väline motivatsioon
  9. Kogemuste jagamine
  10. Digivahetund õpetajatele - 1 vahendi tutvustamine 2X nädalas
  11. Sisekoolituste korraldamine
  12. Väliskoolitustel osalemine
  13. Digitaalse kodaniku kasvatamine - VOSK,
  14. Õppeotstarbeliste Appide aktiivsem kasutamine
  15. Osalemine rahvusvahelistes projektides

Kuidas saaks head sisendit oma projekti?

1.kontaktpäev: Digiajastu ja kool

Mario Mäeots Tartu Ülikoolist

Kuidas juhtida õppeprotsessi?
eesmärk, usk, julgus

märksõna on KOOSTÖÖ

VISIOON - tuleviku nägemus
ISEENDA JA ORGANISATSIOONI SÜSTEEMNE ARENG - õpetajate koolitus (hea lahendus sisekoolitus), rahalised vahendid ja võimalused,
ÕPETAJA PROFESSIONAALNE ARENG -
ÕPILASTE ARENG LÄBI DIGIAJASTU ÕPPIMISKULTUURI - digipädevus õppekavas sees, mida õpilastelt oodatakse, olla ise eeskujuks
KODANIKUÜHISKONNA ARENDAMINE LAIEMALT - nt digiallkirjastamine, nutiseadmete kasulik kasutamine

Digiajastuga seotud mõisted.

WIFI võrk ja selle arendamine on oluline suund kogu haridusvõrgus.


1.kontaktpäev: Sissejuhatus koolitusse

Koolitusprogrammi ja koolitajate tutvustamine.

Kogu tegevuse eesmärk on hoida fookuses õppijat ja tema arenguga seotut.

Iseseisvate tööde (4) tutvustused ja ootused.